poniedziałek, 21 października 2013

Cynamon

Witajcie!
Ale się porobiło:) Tak mi się te zabawy spodobały, że biorę udział w kolejnej!

Jest to wyzwanie Gościnnej Projektantki Mrumru - "Doprawiamy - przyprawiamy jesień !

Moją interpretacją tematu jest "Dżem z cynamonem". To właśnie cynamon najbardziej kojarzy mi się z jesienią. Kiedy jego niezrównany aromat rozchodzi się po parującej kuchni i wędruje swoimi ścieżkami po reszcie domu. Jest tak intensywny, że wystarczy zaledwie odrobina, by zmienić całkowicie smak... Dżem bananowo-jabłkowo-gruszkowy oczywiście z cynamonem! A jak! Taka to moja doprawiona jesień. Ta popularna przyprawa kuchenna ma charakterystyczny słodkawo-korzenny smak. Otrzymuje się go głównie z wysuszonej kory cynamonowca cejlońskiego.














Smacznego:)

Odpowiedzią na wyzwanie niech będzie sam dżem z cynamonem lub cynamonowa sesja:) Jak już Gościnna Projektantka Mrumru woli - a ja się pokornie dostosuję:))
Przyprawy miały wyjść z kuchni... i wyszły - sesja była robiona w dużym pokoju - hi,hi:))
                        
                                      Pozdrawiam cynamonowo! Pa, pa:)

2 komentarze:

  1. mmm! dosłownie przepyszna interpretacja :) nigdy nie jadłam dżemu bananowego ,musi ciekawie smakowac :) dziękuje za udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bananowy jest pyyycha:) A ja dziękuję za fajny temat:)

      Usuń