środa, 30 października 2013

Przepiśnik i nowa świecka tradycja

Dzień dobry:)))
 
Dla Agnieszki, która prowadzi bloga "ogródkowego" i lubi gotować powstał ten oto zeszyt na przepisy. Mam nadzieję, że spodoba się jej to połączenie obu pasji w jednym miejscu a właściwie na jednej stronie:)
 
Przy okazji jest to moja odpowiedź na wyzwanie w Klubie Twórczych Mam "BUKIET". Nie będzie standardowo czyli bukiet kwiatów - będzie ciutek inaczej - bukiet warzyw:))
 
 
 
W bukiecie znalazła się pietruszka, marchewka (mamewka jak mówi Martusia:))), por, buraczek i Pan Groszek. Oto bukietowa rodzinka - voilà:)
 
 

 
A na koniec chciało by się zanucić za Feel, że "jest już ciemno, ale wszystko jedno", bo ja i tak muszę jakoś wrócić z pracy. Szczególnie teraz po zmianie czasu, jest ciemno jak smok. A na dodatek nie wiedzieć czemu część "mojej drogi" jest totalnie NIE oświetlona:((( Dlatego tak jak wspominałam mam m.in. odblaskowe bransoletki.
 
 
Jak wracałam ostatnio z włączonymi (tak jak zawsze) światełkami mijałam grupkę dzieciaków. Jak mnie zobaczyli, to zaśpiewali: "We wish you a merry christmas":))) I tym oto sposobem narodziła się nowa świecka tradycja. Już nie ciężarówka Coca-coli będzie zwiastowała początek świątecznych klimatów tylko ja - Gosia z Mamelkowa śmigająca na swym rowerze świecąca niczym choinka.
 
Ho, ho, ho!
 

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny przepiśnik :) na pewno znajdą się tam wspaniałe przepisy. Dołączam do obserwacji i życzę sukcesów w prowadzeniu bloga. Zapraszam również do mnie, na niaf niaf do pooglądania różności :) Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i witam:) teraz jestem na wakacjach, ale jak wrócę, to wpadnę z rewizytą

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się uśmiałam :) Dopiero co tu trafiłam ale już daję bloga do obserwowanych bo widzę że prowadzi go zdolna i bardzo sympatyczna osoba. Będzie miło tu zaglądać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nastąpił huk, bo pękłam z dumy:))) Dziękuję za tak miłe słowa:)))) Oj łeczcą próżność, łeczcą - hi,hi.
      Witam serdecznie na pokładzie:)

      Usuń
  4. Agnieszka bardzo serdecznie dziekuje za prezencik, a i ciasto bylo pyszne!!!
    Caluski:)*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na bukiet. Dziękuję za udział w moim wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń